AstridinAfrika.reismee.nl

Toubab Africain ;p

Hello everybody!!

Jaaa... eeeven weer engels, want ben nu op Gambiaans grondgebied! Ga zo naar campement en dan naar the airport om mn groep op te pikken, spannend hoor! Eens kijken hoe mn organisatietalent is zonder draaiboek.Alle vertrouwen en super veel zin!

Wel.. inmiddels is mn haar 2 keer zo lang geworden, 6 x zo veel en bruin!!!! aaagh ja hoor, heb weer vlechten en tzijn er nogal een heleboel! hihi. zal vlgd keer eens kijken of ik foto kan toevoegen. In Mbour hebben 5 vrouwen (!!) in twee en half uur mijn haar gevlochten, echt taf taf! Moet nog even wennen.... mn aan de dikke bos, maar je suis tres content.

Gister hebben we prima tour gehad van Mbour naar Gambie. Om 6uur vertrokken en op 16u aangekomen, niet gek dus! Dit keer niet zo vaak plafond geraakt in 7place, maar werd steeds opgeschrikt vanonder, door hobbels en stenen enzo... Onze chaufeur scheurde er niet minder om. Hou wel van dit soort kermisatracties, fingers crossed en dan gaat gewoon goed, insjallah. Issiaga had nog wat kola-noten gekocht, ingesproken en aan oude vrouw gegeven... voor een ' bon voyage' dus sowieso geen zorgen. Insjallah.

Elisabeth (deelnemer reis al ontmoet in mbour) moest twee keer haar tas laten zien, en inhoud nader verklaren. Heb zelf snel mn vlechten over rugzak gehangen en naar buiten gestapt ;-0 pas de probleme, vind altijd zon gedoe! hihi. Maar goed ben weer wat stempels rijker.. en wat geld lichter, maar was weer boeiende ervaring zo bij de grens. Vraag me altijd af wat zon man voorstelt zonder uniform (naja.. snapt wel wat ik bedoel.. niet echt zOnder uniform... duh!)

Tot zover ... de driver wacht ... bedankt voor alle krabbels! Sterkte in the snow. Berichten van -15 en snijdend kouwe noordenwind.... ai moet er niet aan denken.

En... voor de mensen die mij heel erg missen.... of het leuk vinden mij eens te verblijden met een telefoontje :p hier mn telefoonnummer. Als je inbelt via onderstaand nummer is het slechts 18cpm, ach en daar is overheen te komen toch???

0900 123 0086 (inbelnummer) 00221 77 6184 081 (nummer!) afsluiten met #

Tot krabbels of.. babbels !!

legui legui, liefs Astrid

Reacties

Reacties

Elzelien

hoi hoi

wat onwijs gaaf om je verhalen te lezen! Ik geniet er echt van en je gaat gewoon lekker dansen daar, volgende keer moet ik toch maar mee.....

groetjes elz

Charlotte en Floris

Hoi!

Heel veel succes met je reis! Ben ervan overtuigd dat het goed komt! Wij gaan morgen naar Sawadee voor de beurstraining. Ga voor de derde keer op de vakantiebeurs staan dus ga maar eens een training bijwonen...;-) Haha! Ach, kan ook best zonder!

X C en F

Ester

Hey,

Toffe verhalen, heel veel dansplezier!!!

x

bertha

Hallo lieve meid,

Wat helemaal te gek dat het je zo goed gaat. Het is een genot om je leuke verhalen te lezen. Zo wordt ik er toch nog een beetje warm van??? Tot lezens en vooral een enorm gelukkig jaar verder.
Liefs: Bertha

miriam patterson

HOi Astrid,

Jammer dat je groepje het oud en nieuw net heeft gemist in afrika, bijzondere gebeurtenis zo te lezen. oud en nieuw op HH goed verlopen,iedereen weer een wens gedaan en geen gewonden.
goede voornemens: goed voor mijn lichaamzorgen en zowieso lief zijn voor mezelf en anderen. nog goede voornemens? is hier nog steeds koud, ach 't is weer eens wat anders. Geniet er ook wel van hoor ;D
Stuur maar eens een foto van je haar, lijkt me wel leuk. Krijgt steeds de kriebels als jij je haar gevlochten hebt. dan wil ik het ook wel weer (lekker makkelijk en bijzonder, apart) we zien wel.
nog veel plezier en succes met je groepje.

groetn uut Grunn, Miriam

klaas

he dame zo te lezen heb je het goed naar je zin. Lekker dansen en genieten van wat er om je heen gebeurd . SUPER volgens mijn zou ik me daar helemaal thuis voelen hahhah . Oja niet ons ( mijn en miriam )in halen ,dus niet te veel n de zon :) hihi groetjes .Wie weet bel ik je een keer

Suus

HI! Een nieuw jaar, een nieuw begin, waarin we ons vrij, gezond en gelukkig zullen voelen, Daar waar we willen zijn! Dat was wat ik iedereen toe wilde wensen voor dit jaar. NOu zo te lezen maak jij het nu al waar. You go girl! Het geluk spat van het scherm af, fijn om op te merken! Ik volg je.....Liefs en een hele dikke knuffel van mij

Els ( Antwerpen)

Hai Astrid , super cool! ben stikjaloers:-) ach ja ik heb het al gehad in 2008 maar toch ....zou zo terug willen vertrekken! weet je al wat je plannen zijn na de dansreis? Of gewoon op zijn afrikaans on verra...
Staat Toubab Dialow op je lijstje ? En het festival in Dakar wanneer valt dat nu? Heb eigenlijk wel super veel zin om deze winter nog 3 weken langs te komen...

Sijke

Hartstikke leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten van jouw avonturen. Heel veel succes met je dansgroep. Groetjes uit het nog steeds witte Midlaren. Wat overigens ook genieten is.

hatta

je zult het wel naar je zin hebben maar wat een geleuter over haar en zon; zo kan ik het ook! Voor de wind is iedereen een winnaar! Je blijft een muts en ik mis je nog steeds! Ik wacht tot je echte ervaringen omdat je niet altijd een onstuimige woesteling kunt blijven (denk ik), al mag je je onstuuimigheid altijd behouden. Heb in augustus al een tafeltje besproken. groet
Hatta

Cecile

He meisie,
Heb je verhaal net weer gelezen. Je hebt het helemaal naar je zin he? Aan je blije gezicht op de foto's te zien echt wel@ Enne.... is hij het ??? Op die foto?
Groetjes uut Wit Grunn, Cécile

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!