AstridinAfrika.reismee.nl

oow nou vergeet ik helemaal oud en nieuw:::::

Zo vaak maak je toch niet mee dat je dat op strand * uitzit* al zat dat zitten er niet bij::: na twee uit pannekoeken te hebben gebakseld op houtvuurtje als surrogaat*oliebol; hebben de mannen van Dounia Percussion !das de groep van Issiaga! even een uurtje full speed om het vuur gedanst: Wow echt na minuten lig ik al te gapsen maar zij springen; dansen; zingen en spelen vrolijk door! Wat een man*nen!!! Werkelijk fantastisch:

Om minuit. 0.00 uur; groot vuur; en ja hoor vuurwerk: Al leek de eerste fontein meer een aanslag omdat d vuurballn toch net iets te dichtbij kwamen:: iedereen dook weg gevolgd door luid gejuich: Heb maar nioet iederen gelukkig nieuwjaar gezoend. zoals in NL; maar met de jongens bonne annee dansje gedaan; zingend en muziekmakend lopend over strand als soort hare krischna*family maar dan anders:

Nog even swingen bij campement aan strand; en lekker met de taxi naar huis!

Hoop dat jullie het alln naart zin hebben gehad; met vuurwerk chapagne en Kaas!! ; lekkere olliebollen en appelflappen *sorry paps beignets* genoten, hebben van het witte winterweer:

Zo: nu ga ik echt van mn tuinstoeltje en uit dit sfeervol TLverlichte cyber)cafe...

Wontanara xxxx

Zus

Hey zussie! Goed te horen dat je je zo vermaakt:)! Klinkt als herkenbaar energiek Afrika:). Heel anders dan Azie, maar heeft weer z'n eigen charmes:). Vermaak me hier ook prima, new years was voor mij ook op strand, zonder oliebollen, maar met oplaten eigen hete lucht geluksballon! Erg leuk! ben inmiddels in Noorde Thailand, Chang Mai en ga morgen een fietstocht maken en daarna de jungle in:). Zin in! Geniet van het dansen en het bruisende Afrikaanse leven! A bientot, x Zus

Charlotte

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Zou ik dat toch bijna vergeten...

Klinkt mooi, als een echt Harekrischna familie over het strand huppelen. Haha!

Hier ging het er iets rustiger aan toe, maar het was gezellig!

Liefs!

Erik en Rainier

Hey Astrid! We zullen al je verhalen nog eens even op ons gemak doorlezen, hoor. Vooralsnog eerst even doorgescand, aangezien het onze eerste werkweken weer zijn. Voor Erik heeeeel intensief (stage, vandaar dat hij nu even uitgeteld op de bank ligt en ik hem net heb gevraagd of ik even een berichtje namens ons allebei zal toevoegen op je site) en ik dus weer net begonnen bij mijn oude nieuwe werk. Bevalt ons beide overigens heel goed, hoor! Maar: goed dat je het zo leuk hebt! Bedankt voor je leuke en originele kaart! Tsja, wij zaten nu uiteraard ook een beetje met het probleem waar onze vakantie/nieuwjaarskaart heen te sturen, maar zie hier de oplossing: een berichtje op je site! Dus bij deze alsnog (met terugwerkende kracht, want ten tijde van oud en nieuw hebben wij naar de overkant gezwaaid vanaf Gran Canaria richting de Afrikaanse kust. OOK heel erg leuk overigens, oud en nieuw in de Yumbo = groot winkel/kroegencentrum aldaar!) op z'n Spaans: Feliz Ano Nuovo! Hebben erg mazzel gehad: tussen alle modderstromen in, hebben wij een week lang 27 graden gehad! Echt heerlijk.
We hopen dat jij het ook erg leuk hebt en houdt en tot ergens in juli dan maar (of mogelijk natuurlijk eerder).
Dikke kus, Erik en Rainier

Erik en Rainier

Oh en het is hier overigens nog steeds volop winter! Vannacht waarschijnlijk weer tussen de -7 en de -11 en overdag komt het kwik ook niet boven 0 uit. Ca. -2 is de middagtemperatuur. Ook nog steeds alles wit hier. Is ook wel leuk, hoor, zo van het ene in het andere uiterste! En wij hadden ook bijna geen oliebol gehad dit jaar. Uiteindelijk afgelopen zondag nog eentje gehad...

Diana

Hallo hallo hier holland midden in de sneeuw alles staat vast 2 uur om van schiphol naar huis te komen naar Haarlem deden mensen er 5 uur over ja dat is even wat anders als lekker dansen op het strand.
Zo te lezen of zoals ik denk dat het er staat ja want voor mij is het soms niet helemaal te begrijpen is dit de leeftijd ?? heb je het primaaa naar je zin geniet lekker en heel veel plezier met je dansgroep.

groetjes Diana

Theo

Hoi Astrid,

Een spetterend en dansend 2010 toegewenst!! Oud en Nieuw op het strand. Jeetje, da's weer s wat anders dan in Groningen vanaf het balkon het vuurwerk aanschouwen.

Ook hier was het mooi en gezellig hoor, alleen wel een stukje kouder. Grappig dat ze daar dan andere toetsenborden hebben zeg. Wist ik helemaal niet. Kan je niet gewoon de instellingen van het bord veranderen in "Verenigde Staten Internationaal" (niet! op Nederlands instellen!!!)?? Volgens mij heb je dan de tekens op dezelfde plaats zitten als dat je gewend bent.

Nou ja, ik vind het wel grappig hoor zoals je typt. En het komt nog begrijpelijk en enthousiast over!

Groetjes en tot krabbels, Theo

Janny

Hi lieve Astrid,
Ben benieuwd naar je nieuwe bruine hair look.Wens je fijne dansreis met je groep de komende 2 weken. Bel je donderdag weer.Ging afgelopen do ook zonder problemen.Tot horens.
Liefs Janny.