AstridinAfrika.reismee.nl

@ the airport...

Hi there..

Nou hier zit ze dan hoor, eerste kerstdag .. op Schiphol. Gelukkig vielen alle waarschuwingen voor ijzel erg mee en konden we vanmorgen rustig naar Schiphol glibberen.Mn vlucht was ertraagd, maar moest wel op tijd nchecken dus.. tsja.. dan shop je maar wat rond hier, en ga dus alsnog zwaar beladen het vliegtuig in.. hihi

Heb zojuist mn laatste Bruine bol met kaas en ei genuttigd, in een coffeecounter naast de ' mind your step' rollband. Naja dan weet je iig om de 10sec waar je je bevind ;-) Wachten duurt lang, maar niet als je wat te lezen hebt en er zoveel bedrijvingheid om je heen gebeurd... echt te grappig, verklede dames op van die stelten prachtig in het wit, die 'merry christmas.. and LOVE' verkondigden, ineens stonden er een schoonmaker met stewardessen te zingen en te swingenen (fantastisch.. ze zingen Queen.. falling in love-christmas versie!) en geloof het of niet maar zojuist kwam de kerstman voorbij in zn arreslee!!!

Vliegen met de kerst is dus zo erg nog niet ;-) ben benieuwd wat mn vliegtuigmaal vandaag brengt... To be continued! Fantastisch wat een sfeertje hier, performance is weer begonnen, alsof ik in een musical zit gewoon! naja tot zover..legui legui

Merry Christmas to you all... Bon appetit

Grand Bisou Astrid

Theo

Heey Astrid!

Ik ben toch ergens wel ontzettend jaloers opdat je dit allemaal zomaar maar even gaat doen! Dat je het maar even weet. Ik ben blij dat ik maar liefst 2-maal afscheid van je heb kunnen nemen. Leuk dat ik je nog even tegen kwam toen je van de Grote Markt terug naar huis ging. Gister ben ik trouwens de gehele dag bij het glazen huis geweest. Errrugg gezellig, maar kreeg wel ontzettend koude tenen.. Brrr.. Mooi dat het avontuur nu echt begonnen is. Ik ga het zeker volgen via deze site. Ben benieuwd hoe je de jaarswisseling gaat vieren.

Groetjes en heel veel succes en plezier, Theo

Zus

Hey zussie!

Nu zit je er dan echt;). Warm bad;)? Gezellig dat we nog even pre-kerst samen konden vieren:). Kerst met de familie was ook weer geslaagd festijn. Heerlijk gegeten, Jolanda's vriend Jan was er voor het eerst bij (leuke vent:) en Tess blijkt met haar 2,5 jaar al een talent op de blokfluit te zijn kwa kerstliedjes, dat wordt nog wat;)! Nu nog wat voorbereidingen, dan kerstdiner met vrienden en dan morgen kijken hoe Schiphol er de dag na kerst uitziet;). Heel veel succes daar! Geniet ervan! liefs Zus

Esther Konneman

lieve as,
sorry sorry sorry ben niet meer geweest op je feessie omdat ik gewoon moest werken en de afstand daarvoor ietsje te ver is!
Nu dus echt aan het avontuur begonnen... spannend hoor! Is je lover daar ook nog te vinden? Of is dat contact verwaterd? Staat ie je misschien op te wachten daar? Heel veel plezier, super wat je aangaat en vooral lekker genieten! Liefs Esther

Charlotte

Hoi hoi!

Wat leuk al wat van je te lezen! Heb je al proberen te stalken met smsjes, maar die kwamen al niet meer aan op je NLse nummer. Toen kwam ik zomaar ineens nog een Senegalees nummer tegen, maar weet niet of dat nog in jouw handen is of in die van iemand anders. In het laatste geval loopt er nu een Senegalees rond met een NLs smsje...Hoop in ieder geval dat we ook nog kunnen smsen want dat is nog net iets meer contact dan zo.

Klinkt overigens wel leuk zo, kerst op Schiphol! Niet verkeerd met een heuse kerstman erbij. En die swingende stewardessen doen me denken aan de All you need is love Kerstspecial!

Ben benieuwd waar je nu bent en hoe het gaat! Hoor het hopelijk snel!

Heel veel plezier/succes/sterkte/liefde en GENIET!!!

Liefs en dikke kus!

Bertha

Hallo astrid ,

Allereerst de allerbeste wensen vanuit ons kikkerlandje. Ik ben zeer benieuwd hoe het je vergaat. In dezeze sneeuwprut nopg jaloezer dan dat ik al was.

Geniet van de zon en de mensen.

Groetjes: Bertha

miriam

Hoi Astrid,
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

heb je het nog leuk kunnen vieren in \afrika? HOe vieren ze daar eigenlijk nieuwjaar? ben benieuwd.
Hier sneeuwt het alweer en nogsteeds!!Je weet niet wat je mist. ;D straks misschien schaatsen op natuurijs. Heb jij dat weer, ga je een keertje weg en dan kan er ineens wel geschaats worden. nou ja, misschien over nog eens tien jaar, als je dan alweer terug bent. ;D
veel plezier
groetjes Miriam

Ingrid

Lieve as, een heel goed, gelukkig, gezond en zonnig 2010!
Als ik nu naar buiten kijk is het weer wit. Ik ga
vanmiddag maar weer op de slee. Geniet ervan, daar
in de zon!!!! Dikke kus Ingrid

Janny en Han.

Lieve Astrid,Zittend op mijn groene stoel ,achter jouw Laptop (inderdaad wel erg gemakkelijk, nu Han nog ) wensen wij jou vanuit een winters Holland eenheel goed 2010 !Groeten aan je vrienden daar !
Veel liefs Janny en Han

p.s.bel je donderdag,dag voor je dansreis !

diana

Hallo Astrid, Happy new year voor 2010 en dat alles wat jij je wenst uitmogen komen. Ben zeer benieuwd naar je belevenissen en zal je weblog volgen,
Lieve groetjes Diana