AstridinAfrika.reismee.nl

Twende! Daar gaan we weer...

Zoooo.. onderweg naar Amsterdam! En morgen vlieg ik door naar Tanzania!

Soms moet ik mezelf even in mn wang knijpen en besef ik dat dit alles daadwerkelijk gebeurd.... Vreemd te bedenken hoe mn leventje veranderd is het afgelopen jaar. Ook gek om zo van ene 'leven' weer een paar weken in het andere te zijn, en nu zo weer terug te gaan.

Leuk, zeker leuk om veel vrienden weer te zien, maar ook verwarrend om alweer afscheid te nemen wetende zo'n lange tijd 'jullie levens hier te missen'. Maja je kan maar op een plek tegelijk zijn, en ik heb nu de mogelijkheid veel in Afrika te zijn ga hier maar in mee :)

Heb drie weken genoten van Hollandse donderwolken en stortbuien en gelukkig tussendoor paar keer het zonnetje mogen zien. Ben in ieder geval dankbaar voor de droge avond van 23aug toen ik mn verjaardag vierde op een kleedje in het park. Wat erg gezellig was. Dus nee... echt klagen doe ik niet. Het slechte weer, maakte het een stuk makkelijker om me goed voor te bereiden op mn reis. (althans... het papieren' gedeelte dan, de kilometers gaan we nog maken)

Morgen start ik met een Tanzania Highlight-trip van twee weken, met de luxe dat er niet gecampeerd wordt, maar alleen overnacht in hotels en tented'camps. Heeeerlijk even 'bijkomen' vóór de beproeving van de Kilimanjaro! Africa's highest mountain... ( slik.. 5895m)

Dus tassen vol gepakt (tsja echt iedere cm is opgevuld) met equipment voor de berg. Op topje schijnt het nogal freeeeezin te zijn (dus daarvoor de lange wollen onderbroek en bivakmuts) en overdag schijnt het zonnetje weer volop dus dan rits ik mn broek weer af tot oh zo charmante korte broek. Uiteraard ontbreekt de bikini niet voor op de ontspannende momenten...

Ook mn laptop'je zit weer in de tas... dit keer mét het goede snoer. Zal jullie dus weer wat vaker 'stalken' met nieuwe belevenissen uit het leven van mimi Astrid!!

Tutaonana badaaye (hetgeen de trouwe lezer inmiddels zou moeten herkennen.... maw tot laterrr!)

Veel liefs,

Astrid

ps; en nog even voor de lange termijn geinteresseerden. Het plan is als volgt

2 sept - 14 sept Tanzania Highlights

5 daagjes Arusha - gezelli bij Nicole (vriendin ter plaatse!)

20 sept - 8 okt Tanzania, incl beklimming Kili

9, 10, 11 okt tussenstop NL (jajaa wel 3 dagen!)

12 okt...... dan vlieg ik naar Senegal (en dán pas zie ik Issiaga weer !! dus dat duurt nog eeeeven)

Ik blijf daar wel ... tot naar schatting eind maart.

Ga afhankelijk van aantal opgave zowel reizen voor Sawadee begeleiden, als mn eigen dans en percussiereis van 28 jan/11 feb.

In grooooote lijnen is dit het plan (hetzij ten alle tijde gewijzigd kan worden...)

C'est la vie!

C'est ma vie!

xx

Reacties

Reacties

Suus

Bon voyage, mon amie! Bisou

Ingrid

Je bent al het goed is net opgestegen, goede reis!! En xie je snel weer bij Paps en Mams thuis. Geniet er maar weer lekker van.
xx

Danielle

Super Astrid!!!
Geniet van alles, ben heel benieuwd naar je verhalen!
Blijf je volgen dus!
Liefs,
Danielle

Inge

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Geniet ervan!

Liefs

Miriam

hoi astrid,

ik ben net een weekje terug van mijn eigen vakantie in denemarken. heftig verhaal van je schouder. grappig dat ik met sjoerd voor de vakantie wat filmjes heb bekeken over de botfly. (weet de nederlandse naar er niet van) een larve van een vliegsoort die door je huid naar binnen gaat en daar een lekker nestje bouwt. ik heb gezien hoe ze dielarve er uit halen. Echt heel smerig, gelukkig was dit bij jou niet het geval! Je bent al weer heel wat van plan, nou veel plezier en voorzichtig met je schouder. nog gefeliciteerd met je verjaardag ;x
groetjes van miriam

Maarten

Eej Astrid,

Ziet er weer goed uit, die planning van jou! In ieder geval veel succes op de Kili, en veel plezier met je andere reizen!

Ben er zelf ook snel weer vandoor; oktober een Marokko familiereis, in november Uganda (mijn grote liefde!!)...en dan in december, dus met Kerst en Oud en Nieuw een Tanzania Ruig en ongerept....

Niet slecht, toch???

Het ga je goed,

Liefs,

Maarten.

Charlotte

Even snel bijgelezen hier in Iatlie! Althans, alleen je eerste verhaal nog maar. Hoop dat ik zo nog tijd heb voor het tweede alweer! Leuk joh, even bij Nicole langs! Toch wel erg jammer dat je ons nog niet kunt bezoeken dit jaar...maar dat komt vlgnd jaar dan wel!

Enjoy!

XCX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!