AstridinAfrika.reismee.nl

KILIMANJARO!!! het bewijs

Yeeeeeehaaaaa!

Reacties

Reacties

Hatta

Dan maar met hoofdletters, moet van mijn dochter om serieus over te komen; ze vindt me klunzig in mijn presentatie. Kom nog niet aan een mail toe maar het zit in de koker. De foto's zijn erg mooi en ik geniet van je levenslust dat van de foto's afstraalt! De foto met je vriend is verhelderend en ik zie wat een "tocht" jullie met elkaar aan het maken zijn. Veel liefs en ervaringen! Hatta

Ingrid

Ja.................. Respect!!!! Gaaf hoor en kan me voorstellen dat je een kippenvelmomentje krijgt als je eraan terug denkt! Kus en tot straks!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!